Scroll Top
Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών / Ακύρωση Παραγγελίας

Αν για οποιοδήποτε λόγο αλλάξετε γνώμη, έχετε 14 ημέρες από τότε που παραλάβατε τα προϊόντα για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης. Μέσα σ’ αυτή την προθεσμία πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας e-mail στο educationartshop@gmail.com  ή τηλεφωνικά στο 6944900182. Μετά την ενημέρωσή μας φροντίστε μέσα στις επόμενες 10 ημέρες να συσκευάσετε σωστά και να στείλετε πίσω στην έδρα μας (Educationart.gr – Kαράγιωργα 1, ΤΚ19003 Μαρκόπουλο Αττικής) τα προϊόντα της παραγγελίας από την οποία υπαναχωρήσατε. Σας επισημαίνουμε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Εμείς, αφού παραλάβουμε τα προϊόντα από εσάς και εφόσον είναι σε καλή κατάσταση, θα σας επιστρέψουμε το σύνολο των πληρωμών σας (αξία προϊόντων και τυχόν έξοδα αποστολής προς εσάς) με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την αρχική συναλλαγή.

Σε περίπτωση αντικαταβολής, τότε θα πρέπει να μας υποδείξετε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό με δικαιούχο εσάς. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει άμεσα, και σίγουρα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβαμε τα προϊόντα από εσάς. Εξαιρούνται οι όποιες χρεώσεις έχει επιλέξει ο πελάτης, πέραν της ελάχιστης χρέωσης αποστολής, για πρόσθετες υπηρεσίες (επίδοση συγκεκριμένη ώρα, επίδοση Σάββατο κλπ).

 

Εγγυήσεις / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Το educationart.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά που θα οφείλεται σε πρόβλημα κατά την μεταφορά.
Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία έλεγχου και αντικατάστασης.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του educationart.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.
Το educationart.gr ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα του.
Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).
Όλα τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς του τελικού καταναλωτή, τη συσκευασία πλήρη (με τα περιεχόμενα) και σε καλή κατάσταση και να μην έχουν ζημιές από τον καταναλωτή.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.